steadyaku47

Sunday 18 December 2016

Din...Aku Melayu!






Din....aku Melayu! 

Aku nak tanya kamu apa yang Umno sudah selamatkan untuk orang Melayu? 

Yang sedia ada di tangan Melayu selama 57 tahun, ia lah kuasa politik. Kuasa politik yang telah digunakan bukan untuk kepentingan bangsa, ugama atau negara kita.....tapi kuasa politik yang digunakan untuk mengkayakan orang bangsat politik seperti engkau dan juga sepupu kamu...si Najib tu!

You and Najib are suppose to be the Crème de la crème of the Malays if not of all Malaysian...but instead what you two do in the name of government shames not only the Malays and Malaysians but surely, also both your parents! As I have said before about you...sometimes the good genes from our parents skips a generation or two...and you and Najib are the perfect example of that happening! 

Cukup lah Din....as I have said in my opening remarks..."Din....aku Melayu!"....dan aku tahu orang Melayu tidak akan selamatkan Umno di PRU terdekat ini!   



No comments:

Post a Comment